Ny blogg för medlemmar i Lerum och Majorna

Jag heter Linda och är viktväktarkonsulent i Majorna och i Lerum. Har tidigare försökt med att maila medlemmar men det är ett krångligt system så detta verkar bättre för att nå ut med information.

Min egen historia då....jag har under många år pendlat mycket i vikt, jojo bantat etc etc. Bakgrunden till övervikt är hormonell vilket inte gjort det lättare. Jag har varit medlem i viktväktarna i omgångar sedan 96 då jag fött mitt första barn.

Jag lever idag på en gård med min man, våra 4 barn hundar och häst och så katten förståss. Jag är sjuksköterska i grunden men just nu mammaledig samt har mina klasser.

Att jobba som konsulent är både jättekul och ett mycket givande jobb. Och som bonus håller jag min egen vikt i schack:)

Jag går själv på programmet nu då jag fortfarande har 4 kg kvar att gå ner innan målvikt efter senaste barnet. Julen har väl inte varit super snäll mot vikten :)......så nu är det bara att ta nya starka tag.

Detta var lite om mig, mer kommer säkert.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0