Vecka 6

Tack för en mycket trevlig vecka förra veckan och med trevlig "fråge/tips" stund. Alltid intressant att lyssna på er. Ska försöka att ha sådana tillfällen ungefär var 5e vecka.

Nya medlemmar till er vill jag säga ett särskilt stort och varmt välkomnande, jag hoppas att ni kommer att trivas och att vi kan hjälpas åt för att nå era mål.

I veckan som nu följer kommer vi att prata om hjärtat och bra mat för hjärtat, bra mat för vitken och hur vi kan anpassa maten till vår omgivning så alla kan äta samma mat.

Det kommer oxå lite nyheter.......MARSMALLOW WAFERS är tillbaka (JIPPIE säger jag fikat är RÄDDAT) den blev en stor succe i höstas och en sorg när den var slut!

En ny pedometer kommer oxå, pedometer 2011, jättespännande. Som många hört har jag varit oerhört nöjd med pedometern så det ska bli spännande med den nya. Den kommer att kosta 185 kr.

Oljesprayen har kommit även den i ny design och kostar numera 85 kr. Jag tycker den är suverän och använder den dagligen själv till allt från stekning till sallad. Nu ska jag ha en med rapsolja och en till någon finare olivolja har jag tänkt mig....

Calculatorn kommer att säljas ut för 75 kr.

Alla som handlar över 50 kr får en valfri potatosnacks på köpet.

Och SIST men absolut inte MINST VÅGEN är nu på REA för 195 kr ist. för 395 kr detta gäller mellan v 6-9 DOCK ENDAST SÅ LÄNGE LAGRET RÄCKER!!

Nu önskar jag er en god start på veckan!

Må väl MVH Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0