Hejsan

Förra veckan pratade vi om mat som är bra för hjärtat även är bra för vikten. Den här veckan ska vi prata lite framåt....

Marsmallow kakorna gick åt "som smör" men jag kommer att ha mer med mig.....Visst är dom goda och bara 1pp för en kaka....bättre kan det knappt bli....

Nu får vi hoppas på att våren snart börjar att visa sig så att det blir lite trevligare att ta sig ut, är nästan för kallt att gå ut.. Igår trodde min man att jag blivit knäpp när jag gick runt gården 5 varv (varje varv = 468 steg) Men det blåste för kallt så fort man kom ut på vägen (vi ligger skyddade bakom ett berg)

Hoppas att ni alla mår bra och ni är hjärtligt välkomna i veckan.

Kom ihåg att allt hårt arbete ni lägger ner är en investering i er själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0