Fungerar Viktväktarna för alla?

Svaret blir kort och gott JA!

Som ni många vet innehar jag VM titel och OS titel som jojo bantare ( för evig tid...) min relation till mat har inte varit sund! Många frågar hur mycket jag har vägt, hur stor jag varit om mina gamla byxor etc.. Jag brukar inte svara på detta då jag tycker det är rätt orelavant för er viktminskning. Men säg att jag gjort många och snabba vändningar mellan ca 47 kg till 80 kg... Det säger sig själv OSUNT!!

Med Viktväktarna och framförallt starta lätt/ mättande dag har jag ett helt annat förhållande till mat och kan nu istället ta tag i träningen! Jag har inga toppar och dalar på samma sätt! Jag kan dessutom njuta av mat och livet!

Så JA Viktväktarna är för alla! Alla dombok göra en varaktig förändring! Det måste inte gå snabbt, det är i första hand inte en diet eller bantning utan ett sätt att lära sig att leva bra, enkelt och smidigt och på så sätt få mer tid över till annat och att kunna njuta!

Kom ihåg att nu även Floda finns, där har jag mer tid till att prata och diskutera, och ni är alltid välkomna att höra av er! 

I Floda finns även möjlighet till akupunktur och aromamassge, boka tid på bokadirekt.se! Sök under Dansereds hälsa

Bland de 10 första bokningarna lottar jag ut en gratisbehandling!
Och som medlem hos mig på Viktväktarna ger jag 50 kr rabatt per behandling under oktober månad!

Tack Floda för idag och Lerum vi ses på torsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0