Länge sedan..

Det var ett tag sedan jag skrev men ska nu försöka få rutin på det igen:) ( på tal om rutiner:))
Först vill jag passa på att hälsa nya välkomna till både bloggen och till Viktväktarna i Lerum. Jag hoppas att ni kommer att trivas och att vi tillsammans når de resultat vi vill! Bloggen får gärna användas aktivt med kommentarer med mera så den blir mer levande:)

Jag tror många känner igen sig i att " ikväll orkar jag inte gå" kan inte nästa vecka heller men jag följer ju programmet ! ( och det är ju bra) imorgon kommer vi att prata om att det faktiskt gör skillnad att komma !

Även jag känner ibland att vad trött jag är, tänk om jag kunde krypa upp i soffan istället.... Men efteråt känns det alltid bra och jag får så mycket energi av er!

Så vi ses imorgon, torsdag! Varmt välkomna!!!//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0