Välkomna!

Det är så roligt att så många nya hittat till Viktväktarna, hoppas att ni kommer att trivas! Känner ni någon som är nyfiken på Viktväktarna ?
Imorgon håller jag öppet hus så alla dom är nyfikna är hjärtligt välkomna! 

Hoppas vi ses imorgon och missa inte våra fina erbjudanden på startpaketen!

Vill också på denna sida berätta att denna vecka är den sista veckan jag har erbjudande på akupunktur/aromamassage (att boka) för nya kunder med 100 kr rabatt ( rabattkod lilla ön ) gilla gärna våran fb sida lilla ön

Med vänlig hälsning, Linda 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Linda!

Jag hittar inte ditt visitkort just nu. Sitter på jobbet och inser att jag kommer inte hinna till invägningen i kväll! :( Finns det möjlighet för detta i morgon? Hör gärna av dig!
Med vänliga hälsningar
Therese Valberg

Svar: Hej
Förlåt såg kommentar nu, tyvärr är jag inte i Floda nu på kvällen, jag är där en stund på Tors efm och hela lördagen
Ev även en stund fredag efm
Med vänlig hälsning, Linda 0723-287447
Linda Kerbosch

2014-09-01 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0