Mardrömshelg

Det började inte ens bra i fredags, hela mamma gänget samlades för att heja på våra barn som sprang bergumsvarvet och fikade. Med goda muffins...hmm...givetvis kunde jag inte stå emot. Men jag ville absolut inte börja nalla på min veckobonus så det var bara att knalla....Men det gick och jag var tillbaka på 0.

Jag visste att helgen skulle bli tuff då jag var iväg på min skola och lunch blir på bygdens pizzeria. Men jag försökte att göra så bra val som möjligt och röra på mig efter skolan. På det hela nöjd, vissa helger är svårare än andra!

Ska bli spännande att väga mig på onsdag. Idag är jag i alla fall helt på banan, ätit bra och rört på mig...

Hoppas att det går bra för er andra med. Kom ihåg att alla förändringar till det positiva är bra och är en framgång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0