V.51

Hejsan i julestöket

Hoppas att allt går bra för er i allt julestök och att ni finner frid att andas emellanåt!!

Själv tycker jag att det rullar på i väldigt snabbt tempo med en förskylning som inte vill ge med sig! Men det är ett par dagar kvar till  julafton.

I morgon är det öppet som vanligt så ta chansen att väg in er före julen, om inte så önskar jag er en trevlig jul.

Det  kommer att finnas en liten gåva jag kommer att dela ut imorgon, för er som inte kan komma så löser det sig.

Veckans viktiga kommer tyvärr inte att finnas i morgon då dessa är slut på lagret. Jag hoppas att kunna dela ut dessa i efterhand.

Det blir en trevlig walk back gåva!

Ha det gått

MVH Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0