Vad vill jag egentligen?

Ordet egentligen är ett väldigt bra ord!, för vad vill jag egentligen? Varför är detta viktigt för mig egentligen? Vad har jag för mål med denna resa? Målet måste inte vara en precis siffra? För mig har delar av målet varit bättre självkänsla, bättre hållning och en starkare kropp! Målet kan vara en hälsosammare livsstil med mera.
Imorgon kommer vi att tala mer om målet för denna resa:)

Har nu haft invigning på lilla ön och behandlingarna är i full gång. Intressant är tycker jag gällande kinesiska synen att under lång tid hade kinesiska kockar högre status än läkare. Så för kineser är kosten viktig. 
Jag har tider kvar för akupunktur eller aroma massage på söndag så hör gärna av dig för att boka tid. Akupunktur är ett suveränt komplement till Viktväktarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0