Ett nytt år....ett nytt liv?

Nu har vi kommit in ett par veckor i år 2012....Personligen har jag svårt för nyårslöften eftersom jag har en förmåga att bryta dessa...Det jag gjorde istället var att skriva ner nyårsmål. Mål jag vill uppfylla under 2012. Inte bara gällande vikt utan även andra delar av livet. Det kändes väldigt frigörande att sätta upp mål för att veta vad jag har att sträva emot. Det viktiga är att det realistiska mål för varje gång man uppnått ett mål eller ett delmål känns det så underbart ända in i själen.

Vi har detta år även kommit ut med en tidning vilket jag tycker är mycket spännande! Har ni inte läst den ännu så rekomenderar jag den. Den finns att köpa i klass för 35   kr.

Vi har även lite erbjudanden just nu;

3 såser för 30 kr, passa på att pröva såser.

Vår underbara kokbok grytor och gratänger som har varit en storsäljare för ENDAST 115 kr.

Och så har vi ett mycket bra pris på popcorn just nu 2 pkt för 35 kr.

Vi ses på torsdag

MVH Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0