Positiv positiv positv!!!

Senaste veckorna har vi pratat mycket om oss själva, att våga se oss som viktiga, att våga ha en drömbild av vart vi vill komma och att det hjälper att tänka positivt.

Förra veckans lektion om att tänka positivt och att i det hitta motivation att vilja gå vidare gav i alla fall mig mycket motivation. Jag har ju ca 5 kg kvar till mål och NU vill jag DIT!! Jag har befunnit mig i ett ambivilent tillstånd tillräckligt länge nu (jag vill men orkar inte göra tillräckligt med förändringar, viljan finns men inte orken etc....)

Så på onsdag kommer jag att väga "in mig på nytt" (jag vägs ju varje vecka med)  och sedan tänkte jag blogga under de sista kilona så ni som vill kan följa mig på bloggen. Mer info kommer om detta.

Just nu kommer jag från en liten jogging runda, den är inte lång ännu men jag är på G!

Den här veckan kommer vi att prata om resturangbesök.

Hoppas att vi är MÅNGA som ses TILLSAMMANS kan vi hjälpas åt, motivera varandra och KÖRA gärnet!!!

MVH Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0