Då var jag igång!!

Vägde in mig igår på 62,8. Visste ju att jag låg där eftersom jag väger mig varje vecka med. Men som jag sa har jag länge legat rätt still. OCH vad har jag gjort för fel....jo, jag har inte först checklistan riktigt.

Men nu är jag på G igen ska ner dom sista kilona gärna innan semester.

Mitt mål är ; 58 kg, och ett delmål på 60 då jag ska belöna mig med frisörbesök tror jag !

Idag blev det 29,5 propoints med bland annt en middag som inte blev så dyr men himla god. Jag kokade kyckling, gjorde en redning lite snålt, använde mig av buljongen och sedan oatly havremat och lite kryddor. Sedan kokade jag färsk broccoli och la i och kokade makaroner. Jag la såsen över makaronerna och in och gratenerade i ugnen. Supergott och faktiskt inte så dyrt! (anv. mig av receptmakaren)I övriga familjens mat la jag även i ost.

Håller på att skola in den lilla så det har inte hunnit bli så mycket motion men jag hade ut hästar och mockade och så, värderar det till ca 2 pp.

Det var lite om denna dag. Jag ska klara det, jag ska tänka positivt för jag är värd att nå mitt mål! Och jag vet att jag kommer att må bra av det. Framför allt att komma igång och jogga mer regelbundet. Hoppas nu solen blir lite varmare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0