Vecka 50

Hej

Hoppas att ni alla har det bra i julstöket. Själv måste jag säga att jag har lite svårt att hitta den rätta julstämningen. Jag hoppas oxå att ni fann nyheterna jag presenterade förra veckan som spännande. Själv tycker jag att det underlättar jättemycket att inte behöva räkna och att då använda mättande dagar. Och även att det gav en liten nytändning. För er som valt att bara fortsätta som tidigare GÖR det. Det viktiga är att det känns bra för er. Det var även endast dom som hade 29pp som fick en ändrad budget, och att ALLA nu har 49 i veckobonus.

Vill oxå trycka på lite julklappstips;

OLJESPRAY endast 50 kr, helt suverän i matlagningen. Jag använder min till allt. Ett tips är att ha 2 st en för lite finare olja och en för matolja.

BAKPLÅTSPAPPER endast 20 kr kan användas ca 1000 gånger!!

Sedan VRÄKER vi bort butiksguiden 2011 för ENDAST 30 kr.

Vi ses i kväll.

MÅ GOTT//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0